loading...
سوالات پیام نور با پاسخنامه
امیر بازدید : 31 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر قرار باشد که نام چند تن از شخصیت های بسیار معروف کتاب های Comic را نام ببریم، حتما یکی از آن ها مرد عنکبوتی خواهد بود، شخصیتی که توسط مدیر کمپانی Marvel آقای استن لی (Stan Lee) در سال ۱۹۶۲ خلق شد و از آن زمان تا کنون به یکی از معروف ترین ابرقهرمان های دنیا تبدیل شده است. بیش از ۴۰ سال است که شخصیت مرد عنکبوتی در کتاب ها، فیلم ها، کارتون ها و بازی های کامپیوتری حضور دارد. نام این شخصیت محبوب، باعث شده تا هر چیزی که با آن در ارتباط باشد، مورد توجه مردم و علاقه مندان این قهرمان قرار بگیرد. با توجه به داستان های هیجان انگیز و سرگرم کننده این ابرقهرمان ها، روز به روز بر تعداد بازی هایی که بر اساس این شخصیت ها ساخته می شوند، افزوده می شود. داستان این بازی اصلا پیچیده نیست. مرد عنکبوتیه داستان ما برای مقابله با دشمن خود mystero باید به وسیله ی ۴ سنگ به چهار بعد برود. دربازی با کاراکترهای زیادی ازکاراکترهای معروف marvel مواجه میشوید.

Spider.Man .Shattered.Dimensions دانلود بازي Spider Man Shattered Dimensions براي کامپیوتر

به نظر می رسد که استفاده از سبک Cel-Shaded در بازی های کامپیوتری مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته است. سبکی که به نظر می رسد آینده درخشانی را پیش روی خود دارد. انتخاب سبک Cel-Shaded برای این بازی کار بسیار خوبی بود. نسخه های گذشته این بازی در بخش گرافیکی حرف چندانی برای گفتن نداشتند و در مقایسه با سایر بازی های Platformer بسیار ضعیف بودند. استفاده از سبک Cel-Shaded علاوه بر اینکه به بازی رنگ و روی تازه ای بخشیده، ضعف های آن را هم پوشش داده است. طوری که این نسخه در مقایسه با عنوان ها قبلی، بهتر به نظر می رسد. این سبک باعث شده که بازی جدید شباهت زیادی به کتاب های Comic مرد عنکبوتی پیدا کند که قبلا در Ultimate Spider-Man هم این سبک را به زیبایی تجربه کرده بودیم و از این جهت می تواند مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار بگیرد. موسیقی هایی که برای بازی ساخته شده اند، بسیار خوب است و با توجه به مکان هایی که بازی در آن ها جریان دارد، تغییر می کند. در کنار موسیقی خوب بازی می توان به صداگذاری شخصیت ها نیز اشاره کرد. برای صداگذاری روی شخصیت های بازی از صداپیشگان کارتون های این عنوان استفاده شده است.

بازی Spider-Man Shattered Dimensions

امیر بازدید : 33 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

سومین جنگاوری مدرن یا جنگ جهانی سوم؟ مسئله این است. شاید هردو برای توصیف Modern Warfare 3 درست باشند. البته عبارت جنگ جهانی سوم ابتکار خود سازندگان است و قصدشان این است که بگویند جهان درگیر جنگی به عظمت جنگهای جهانی شده است. در شماره های قبلی همواره ایالات متحده و روسیه با یکدیگر به نزاع می پرداختند و کارشان از جنگ سرد هم گذشته بود. اما این بار اوضاع تغییر کرده. هردو طرف محافظه کاری را کنار گذاشته اند و به جنگی مستقیم روی آورده اند. آتش این جنگ به دوستان ایالات متحده نیز رسیده و اروپا هم وارد این زور آزمایی نظامی شده است.

Call of Duty Modern Warfare 3 - black box

Call.of .Duty .Modern.Warfare.3 دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای کامپیوتر

شخصیت های محبوب سری MW بازگشته اند تا دوباره اسلحه به دست بگیرند و ماموریتی بزرگتر و صد البته خطرناک تر را به پایان برسانند.این بار هم مثل همیشه اشخاصی وجود دارند که می خواهند قدرتمند ترین در کره زمین باشند و برای رسیدن به این هدف همه چیز را زیر پا گذاشته و دنیا را به کام مرگ می کشانند. سرکرده این افراد Vladimir Makarov است که قصد دارد حملات گسترده ای به ایالات متحده ترتیب دهد. یکی دیگر از اهداف او گروگان گرفتن رییس جمهور روسیه است تا از این طریق بتواند حملات موشکی به ایالات متحده را آغاز کند. اگر به خاطر داشته باشید کاپیتان John Price و Soap MacTavish توانستند در انتهای MW2 توسط دوست خود Nikolai فرار کنند. البته این بار شخصیت جدیدی به این تیم اضافه خواهد شد که Yuri نام دارد و از دوستان Nikolai می باشد. این گروه چهار نفره همچون قبل به عملیات های سری می پردازد و می توان آن را کلیدی ترین جناح بازی دانست. ماموریت اصلی آنها پیدا کردن و کشتن Makarov است. از سوی دیگر از آنجا که حملات روسیه به ایالات متحده گسترش یافته، شما در نقش نیروهای ویژه ارتش ایالات متحده مسئول دفع حملات به نیویورک هستید.

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3

امیر بازدید : 40 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)
مشخص است که Capcom قصد دارد در Resident Evil 6 تمام تلاشش را بکند تا یک بازی زیبا را در این سری شاهد باشیم. تا مدتی پیش مشخص شده بود که بازی دارای سه بخش داستانی متفاوت است که شخصیت های لیان (Leon)، کریس (Chris) و جیک (Jake) در آن ها حضور دارند و در قسمت های مختلف دنیا ماجراهای خود را دنبال می کنند. اما کسی فکرش را نمی کرد که این بازی دارای ۴ داستان باشد و Capcom یک شخصیت دیگر به نام ایدا ونگ (Ada Wong) را به صورت قابل بازی در این عنوان قرار دهد. البته حضور ایدا در دنیای RE تازگی ندارد و قبلاً در Resident Evil 2 و Resident Evil 4 نیز کنترل او را به دست گرفته بودیم.

گر چه شایعات زیادی منتشر شده بود که این شخصیت در بازی حضور دارد، اما احتمال کمی می رفت که با وجود ۳ بخش داستانی، او نیز یکی از شخصیت های قابل بازی RE6 باشد. البته Capcom به این موضوع اشاره کرد که حضور ایدا در این بازی به دلیل درخواست طرفداران بوده و خیلی ها دوست داشتند که او را در جدیدترین نسخه از این سری مشاهده کنند. این کمپانی به مناسبت معرفی حضور ایدا، بخش هایی از بازی را نیز به نمایش درآورد. اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که برای بازی کردن قسمت مربوط به ایدا باید ۳ قسمت اصلی داستان را به پایان برسانید تا بخش ویژه او در دسترس شما قرار بگیرد. در قسمت های به نمایش درآمده از بازی، ایدا شاهدی است که لیان و هلنا (Helena) او را در اختیار دارند.

خرید بازی اویل 6

امیر بازدید : 34 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

نسخه چهارم بازی محبوب و فوق زیبا و اعتیادآور مزرعه داری پس از هیاهوی تبلیغاتی زیاد منتشر شد..شاید سازندگان این بازی کم حجم روزی فکرش را هم نمیکردند این بازی به قدری محبوب شود که به نسخه چهارم برسد و در نمایشگاه e3 برایش تریلر پخش کنند!شخصیت داستان خود را انتخاب کنید.آستین ها را بالا بزنید و به مزرعه بروید..شیر بدوشید و تخم مرغ ها را جمع کنید و مزرعه را بکارید و آماده برداشت کنید.. در این نسخه تمامی کارها با هم ادقام شده و شما با یک مزرعه داری نوین و کامل روبرو هستید.گرافیک بازی شاهد تغییر زیادی بوده و بسیار عالی کار شده.

Farm.Frenzy.4 2013 دانلود بازی Farm Frenzy 4  2013

دانلود بازی Farm Frenzy 4

امیر بازدید : 33 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)
یکی از پربازدید ترین سایت های اینترنتی در دنیا و البته ایران سایت های دانلود بازی و نرم افزار رایگان می باشند . در این مقاله قصد معرفی یکی از این سایت های دانلود بازی و نرم افزار را با نام سافت ایرانیان داریم پس با ما همراه باشید .

سافت ایرانیان در ۱ دی ماه ۱۳۹۱ با موضوع دانلود رایگان تازه ترین بازی ها و نرم افزار های روز راه اندازی شده است. سافت ایرانیان با موضوعات بازی نرم افزار اندروید و …..  شروع کرده و به تدریج موضوعات بسیاری را به ارشیو موضوعی خود افزود امروز که مدت زیادی هم از شروع به کار این سایت رایگان دانلود سپری نشده ارشیو کاملی در این سایت مجود می باشد تا جایی که به جرعت می توان گفت یکی از کامل ترین ارشیو رایگان نرم افزار .

یکی ازمزیت های این سایت نسبت به سایت های دانلود ایرانی سادگی طراحی و گمراه نکردن کاربران سایت می باشد . هر کاربر با متور جستجوی قویی که در سایت تعبیه شده است به راحتی می تواند نرم افزار خود را از سایت پیدا کرده و به صورت رایگان از روی سرور قوی و پر سرعت سایت دانلود کند .

اکثر سایت های ایرانی هر نرم افزار جدیدی را مشاهده می کنند بدون صحت عمل ان ان را بر روی سایت منتشر می کنند که در بسیاری از مواقع پس از دانلود کاربر متوجه می شود که نرم افزار دانلودی کارایی یاد شده را ندارد.ولی سافت ایرانیان از این موضوع مبراست .

سایت دانلود بازی

امیر بازدید : 27 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رغبای خود را کنار زد گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییرات بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است.

GTA San Andreas – HOODLUM 

GTA.San .Andreas دانلود بازی GTA San Andreas برای pcقهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییراتی هستند که در نسخه های جدید از GTA میبینیم ، در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید چیز دیگری ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید و از هر راهی برای پول درآوردن باید استفاده کنید ، گرافیک بازی بسیار روان و قابل قبول است و بافت بازی نیز خوب بوده و در مقایسه به نسخه قبلی بسیار بهبود یافته است GTA San Andreas دارای مراحل بسیار جذاب و مهیج بوده است.

دانلود بازی GTA San Andreas

امیر بازدید : 24 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سافت ایرانیان پک کامل بازی سیمز ۳ با (The Sims 3 All In One Edition 2013) تمام اکسپنشن پک ها و آپدیت های جدید را برای شما کاربران گرامی آماده دانلود نمودیم.سیمز ۳ (به انگلیسی: The Sims 3) یک بازی شبیه‌ سازی زندگی استراتژیکی پرطرفدار به سبک زندگی انسان است که توسط شرکت الکترونیک آرتز ساخته و در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت الکترونیک آرتز برای ویندوز, مک, آیفون, ویندوز موبایل منتشر شد. این بازی کامل شدهٔ نسخه قبلی آن، یعنی سیمز ۲ می‌باشد.هر بار شرکت سازنده یک پک الحاقی و البته قیمتی برای این بازی منتشر میکند و میتوانید داستان جدیدی را دنبال کنید.

The.Sims .3.All .In .One .Edition.2013 دانلود The Sims 3 All In One Edition 2013   پک کامل بازی سیمز

پک الحاقی :

*:The Sims 3
*:The Sims 3 World Adventures
*:The Sims 3 High-End Loft Stuff
*:The Sims 3 Ambitions
*:The Sims 3 Fast Lane Stuff
*:The Sims 3 Late Night
*:The Sims 3 Outdoor Living Stuff
*:The Sims 3 Generations
*:The Sims 3: Town Life Stuff
*:The Sims 3: Pets
*:The Sims 3: Master Suite Stuff
*:The Sims 3: Hidden Springs
*:The Sims 3: Showtime
*:The Sims 3 Katy Perry’s Sweet Treats
*:The Sims 3 Diesel Stuff
*:The Sims 3 Supernatural
*:The Sims 3 Seasons
*:The Sims 3 Monte Vista
*:The Sims 3 70s 80s and 90s Stuff
*:The Sims 3 University life
*:The Sims 3: Island Paradise

دانلود بازی سیمز ۳

امیر بازدید : 33 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

بازی R.I.P.D The Game یک بازی اکشن سوم شخص می باشد که توسط old school games ساخته شده است. داستان این بازی در باره ی افرادی است که با یک دیگر دوست می باشند و یک گروه پلیس را تشکیل می دهند. این گروه به مبارزه با تبهکاران و اشرار می پردازد و در مرحل مختلف با سلاح های سرد و گرمی که در دست دارند به مبارزه با آن ها می پردازند.

RIPD The Game-ALI213

RIPD.The .Game  دانلود بازی RIPD The Game برای کامپیوتر

سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP, Vista, Windows 7
Processor  :Intel Core2 Quad or AMD Phenom X4 9950, 2.6GHz
Memory : ۳ GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 460 or ATI Radeon™ ۵۸۵۰
DirectX® : ۹٫۰c
Hard Drive : ۵ GB HD space
Sound : Any DirectX compatible card

 

دانلود بازی RIPD The Game

امیر بازدید : 45 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Kings Bounty The Legend یک بازی استراتژی/نقش آفرینی فانتزی است که محبوبیت آن بخاطر سیستم مبارزات نوبتی ( همانند بازی های محبوب heros of might & magic )، تنوع شخصیت ها و هیولاها، ماجراها و قصه های حماسی و زیبا و در نهایت گرافیک فوق العاده بازی است. در این بازی شما بعنوان یک قهرمان در دنیای endoria، در خدمت شاه darion هستید و بعد از گذراندن یکسری آزمایش و فارغ التحصیل شدن از مدرسه شوالیه ها بعنوان جستجوگر گنج سلطنتی وارد دنیای فانتزی، زیبا و پرماجرای endoria می شوید. شما با گشتن در این سرزمین و برخورد با شخصیت های مختلف، ماموریت های اصلی ( main quest ) و ماموریت های فرعی ( side quest ) دریافت می کنید که مطابق با افسانه هایی بسیار زیبا و دلنشین هستند و با انجام موفقیت آمیز آن ها ، هدایا و تجربه کسب می کنید.

 Kings Bounty The Legend – PROPHETKings.Bounty.The .Legend دانلود بازی Kings Bounty The Legend برای کامپیوتر

شما در ارتش همراه خود تا ۵ نیروی مختلف می توانید داشته باشید که تعداد آن ها بسته به میزان قدرت رهبری شما (leadership) متغیر است. این نیروها به طرق مختلف و با صرف هزینه (سکه های طلا) به استخدام شما در می آیند. در هنگام مبارزات، بازی بصورت نوبتی (همانند سری بسیار محبوب homm) در می آید و شما با استفاده از جادوهایی که آموخته اید و ارتش خود به یک جنگ بسیار هیجان انگیز با رقیب خود می پردازید.

بازی Kings Bounty The Legend

امیر بازدید : 193 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

ازی جذاب نقش آفرینی King Bounty دارای داستانی پر از افسانه و رمز و راز و خطرات مختلف است. شما با مخلوقات عجیب و مختلفی روبرو می شوید. وجود سحر و جادو های مختلف و شخصیت های متعدد و جدید از ویژگی های این بازی نقش آفرینی افسانه ای حماسیست. علاقمندان به ژانر نقش آفرینی یا RPG از این بازی مهیج لذت خواهند برد . از ویژگی های بازی میتوان به داستان مهیج و کاملا جدید این نسخه از بازی،  وجود اژدها به عنوان Pet یا حیوان خانگی شما، سیستم امتیاز گیری جالب بازی و محیطی زیبا و گرافیکی جذاب اشاره کرد.

Kings Bounty Armored Princess – PROPHET

Kings.Bounty.Armored.Princess دانلود بازی Kings Bounty Armored Princess برای کامپیوتر

دانلود بازی King’s Bounty Armored Princess

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 4,295