loading...
سوالات پیام نور با پاسخنامه
امیر بازدید : 28 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

یک بازی استراتژی/نقش آفرینی فانتزی است که محبوبیت آن بخاطر سیستم مبارزات نوبتی ( همانند بازی های محبوب heros of might & magic )، تنوع شخصیت ها و هیولاها، ماجراها و قصه های حماسی و زیبا و در نهایت گرافیک فوق العاده بازی است. در این بازی شما بعنوان یک قهرمان در دنیای endoria، در خدمت شاه darion هستید و بعد از گذراندن یکسری آزمایش و فارغ التحصیل شدن از مدرسه شوالیه ها بعنوان جستجوگر گنج سلطنتی وارد دنیای فانتزی، زیبا و پرماجرای endoria می شوید. شما با گشتن در این سرزمین و برخورد با شخصیت های مختلف، ماموریت های اصلی ( main quest ) و ماموریت های فرعی ( side quest ) دریافت می کنید که مطابق با افسانه هایی بسیار زیبا و دلنشین هستند و با انجام موفقیت آمیز آن ها ، هدایا و تجربه کسب می کنید.

 Kings Bounty The Legend – PROPHETKings.Bounty.The .Legend دانلود بازی Kings Bounty The Legend برای کامپیوتر

دانلود بازی Kings Bounty The Legend

شما در ارتش همراه خود تا ۵ نیروی مختلف می توانید داشته باشید که تعداد آن ها بسته به میزان قدرت رهبری شما (leadership) متغیر است. این نیروها به طرق مختلف و با صرف هزینه (سکه های طلا) به استخدام شما در می آیند. در هنگام مبارزات، بازی بصورت نوبتی (همانند سری بسیار محبوب homm) در می آید و شما با استفاده از جادوهایی که آموخته اید و ارتش خود به یک جنگ بسیار هیجان انگیز با رقیب خود می پردازید.

Kings Bounty The Legend

امیر بازدید : 23 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه کامل نمونه سوالات پیام نور با جواب

در این پست از وب سایت سافت ایرانیان بازی فوق العاده زیبا و محبوب مرتال کمبات را برای شما عزیزان اماده دانلود نمودیم.فروش استثنایی کلیه نمونه سوالات پیام نور + پاسخنامه (کلیه رشته ها )به جرعت کسی را میتوان یافت که نام این بازی رو نشناسه یا فیلم اون رو ندیده باشه..برد مرگبار یا مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat)، نام مجموعه بازی رایانه‌ای در سبک مبارزه‌ای و ماجرایی است که ایده اصلی آن متعلق به اد بون (به انگلیسی: Ed Boon) و جان توبیاس (به انگلیسی: John Tobias) می‌باشد تا کنون ۹ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر فایتینگ و ۳ نسخه در ژانر ماجرایی منتشر شده. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی در سال ۱۹۹۵ میلادی با نام مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat) و فیلم دیگری نیز با نام مورتال کامبت : نابودی (به انگلیسی: Mortal Kombat Annihilation) در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شدند.برای دانلود بازی Mortal Kombat و توضیحات بیشتربه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

کاملترین مجموعه نمونه سوالات نیم سال ۹۲-۹۱ به همراه پاسخنامه

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.کاملترین مجموعه نمونه سوالات نیم سال ۹۲-۹۱ به همراه پاسخنامهدر واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. مجموعه کامل نمونه سوالات پیام نور با جواب فروش استثنایی کلیه نمونه سوالات پیام نور + پاسخنامه (کلیه رشته ها )سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت.

امیر بازدید : 63 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سافت ایرانیان بازی زیبای The Smurfs 2 را برای شما عزیزان آماده دانلود نمودیم.بازی The Smurfs 2 بر اساس انیمیشنی با نام Smurfs 2 The Video Game که ساخته کمپانی سونی است ساخته شده است و توسط کمپانی Ubisoft برای XBOX360 منتشر شده است. داستان این بازی در مورد موجودات آبی رنگ و کوتاه قد افسانه ای است که برای فرار از دست گارگامل، جادوگر بد جنس از دهکده کوچکشان خارج شده، مجبور به گذر کردن از دالانی می شوند که آن ها را وارد دنیای آدم ها می کند اسمورفهای ریزه میزه باید راهی برای برگشتن به دهکده خود پیدا کنند قبل از اینکه دست گارگامل به آنها برسد.برای دانلود بازی بازی The Smurfs 2 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

The.Smurfs.2 بازی The Smurfs 2 برای XBOX360

The Smurfs 2 برای XBOX36

امیر بازدید : 32 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت سافت ایرانیان بازی زیبای The Smurfs 2 را برای شما عزیزان آماده دانلود نمودیم.بازی The Smurfs 2 بر اساس انیمیشنی با نام Smurfs 2 The Video Game که ساخته کمپانی سونی است ساخته شده است و توسط کمپانی Ubisoft برای XBOX360 منتشر شده است. داستان این بازی در مورد موجودات آبی رنگ و کوتاه قد افسانه ای است که برای فرار از دست گارگامل، جادوگر بد جنس از دهکده کوچکشان خارج شده، مجبور به گذر کردن از دالانی می شوند که آن ها را وارد دنیای آدم ها می کند اسمورفهای ریزه میزه باید راهی برای برگشتن به دهکده خود پیدا کنند قبل از اینکه دست گارگامل به آنها برسد.برای دانلود بازی بازی The Smurfs 2 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

The.Smurfs.2 بازی The Smurfs 2 برای XBOX360

The Smurfs 2 برای XBOX36

امیر بازدید : 39 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
بازی زیبای Ninja Guy 2013  یکی از بازیهای محبوب آندروید برای کامپیوتر منتشر شد.به همه ثابت کنید که شما یک نینجای قدرتمند و حرفه ای هستید.بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحم ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که زیبایی های بازی را دوچندان می کند.برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی می بایست یک غول Minotaur را شکست بدهید تا لقب نینجا را به شما بدهند . داشتن یک محیط سه بعدی و جذاب ، نبرد با ۲۵ دشمن به طور همزمان ، گرافیک عالی ، شخصیت های فوق العاده جذاب و خنده دار و … از ویژگی های مثبت این بازی هستند.

Ninja.Guy  دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر

بازی زیبای Ninja Guy 2013

امیر بازدید : 22 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Painkiller Black Edition 2013 برای کامپیوتر

سری جدید بازی محبوب و ترسناک اکشن painkiller عرضه شد.داستان بازی Painkiller همان روایت نبرد خیر و شر بین جهنم و بهشت است.دوباره جهنمیان اینبار به بهشت حمله کرده اند و قصد نابودی بهشت را دارند.و متاسفانه اینبار خیلی قویتر شده اند و ارتش عظیمی را گرد اوری نموده اندوبا انواع سلاح های جهنمی به بهشت حمله کرده اند Daniel and Belial دو قهرمان بازی هستند که باید بهشتیان را از این کابوس وحشتناک خلاص کنند. در این نسخه شاید اولین بار شاهد سخت تر شدن بازی باشید که علت هجوم دیوانه وار هیولاها به شما باشد. بله بازی از حالت سکون به جنبش تبدیل شده و تقریبا سرعت بازی بالا رفته و شما در بازی شاید موقع حمله راهی جز کشتار خونین و شلیک دیوانه وار به هر چیز نخواهید داشت.اینبار شما با اطرافیان و یاران شیطانی روبرو نیستید.بلکه خود شیطان روبروی شماست و باید مستقیم نابودش کنید. یک بازی هیجان انگیزی ، مدرن و سریع است که سبک جدید از بازی های کلاسیک تیر اندازی را به کاربران معرفی می کند. در کنار توسعه های گرافیکی فراوان بازی و طراحی جدید حالت بازی تک نفره، مکانیک بازی نیز کاملا تغییر کرده و دارای ابتکارات فراوانی است.

امیر بازدید : 29 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

طرفداران بازی shank بشتابید که بعد از مدتها انتظار نسخه متفاوتی از این بازی دو بعدی منتشر شد.انتقام جویی دیوانه وار اینبار به وسیله خرگوش داستان ما.. هیچ تبه کار و جنایتکاری نباید زنده بماند.شرکت Autotivity پس از مدتها دوباره با ساخت یک عنوان دو بعدی عالی و زیبا طرفداران بازی را پای سیستمها کشانده است..خرگوش داستان ما همه چیز را رها کرده است و هدفی جز انتقام ندارد. او سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. سافت ایرانیان سلاح های بازی را می توان به دو نوع سرد و گرم تقسیم کرد. سلاح های سرد که مختص خود شنک هستند بازی شامل یک دشنه کوچک ولی کارآمد , نوعی شمیشر که واقعا در طول مراحل به کمکتان می آید .. به هیچ وجه این بازی را از دست ندید.

Dusty Revenge-SKIDROW

Dusty.Revenge دانلود بازی Dusty Revenge 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی
امیر بازدید : 39 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت.

دانلود وخرید پستی بازی زیبای Company of Heroes 2

امیر بازدید : 46 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)
در این پست از وب سایت سافت ایرانیان بازی فوق العاده زیبا و محبوب مرتال کمبات را برای شما عزیزان اماده دانلود نمودیم.به جرعت کسی را میتوان یافت که نام این بازی رو نشناسه یا فیلم اون رو ندیده باشه..برد مرگبار یا مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat)، نام مجموعه بازی رایانه‌ای در سبک مبارزه‌ای و ماجرایی است که ایده اصلی آن متعلق به اد بون (به انگلیسی: Ed Boon) و جان توبیاس (به انگلیسی: John Tobias) می‌باشد تا کنون ۹ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر فایتینگ و ۳ نسخه در ژانر ماجرایی منتشر شده. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی در سال ۱۹۹۵ میلادی با نام مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat) و فیلم دیگری نیز با نام مورتال کامبت : نابودی (به انگلیسی: Mortal Kombat Annihilation) در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شدند.برای دانلود بازی Mortal Kombat و توضیحات بیشتربه ادامه مطلب مراجعه نمایید.
امیر بازدید : 44 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
فروش استثنایی کلیه نمونه سوالات پیام نور + پاسخنامه (کلیه رشته ها ) بسته موجود ویژه کافی نت ها و کتابفروشی ها شامل نیمسال های زیر به همراه جواب می باشد.فایل سوالات با فرمت پی دی اف و پاسخنامه با فرمت پی دی اف و ورد می باشد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 4,277